[vc_column_text]
Werkwijze
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″]
DE WERKWIJZE VAN ONS ADMINISTRATIEKANTOOR
Door onze werkwijze kunnen wij de tarieven voor u als klant betaalbaar houden. Wij geven graag een kijkje achter de schermen met betrekking tot de voornaamste redenen hoe ons administratiekantoor erin slaagt deskundige dienstverlening zeer betaalbaar aan te kunnen bieden aan haar klanten.
Wij kunnen uw totale administratie verzorgen. De geautomatiseerde verwerking wordt gedaan met administratieve software; een zeer goed en modern financieel programma. Het maakt ons niet uit of u alle gegevens in een schoenendoos aanlevert of digitaal.
Samen met u wordt bepaald hoe de administratie zal worden opgezet, verwerkt en beheerd. Wij verzorgen alle denkbare en gewenste rapportages die nodig zijn om uw bedrijf optimaal te laten draaien.[/vc_column_text]
EÉN VAST BEDRAG PER MAAND
WIJ KUNNEN VOOR U
- de administratie opzetten;
- de administratie invoeren;
- de door uzelf verwerkte boekhouding beoordelen;
- de jaarrekening samenstellen;
- de belastingaangiften verzorgen.
Eventueel verzorgen wij periodieke rapportages (voor investeringen, de bank etc.) en kunnen wij de cijfers van het verslagjaar herleiden naar toekomstig beleid.
Mijn ervaring is zeer goed met Admini Desk.
Dhr. M. Hamidi - Autorijschool Stuur