DIENSTVERLENING AAN ONDERNEMERS


DIENSTVERLENING AAN ONDERNEMERS

Voor het voeren van uw administratie dienen wij te beschikken over de complete administratie van uw onderneming of vennootschap (i.c. de inkoop- en verkoopfacturen, de dagafschriften van uw bankrekening en een eventuele kasadministratie). Veelal zoeken wij voor de frequentie van aanlevering aansluiting bij de periode waarin de aangifte omzetbelasting moet worden gedaan.

Na aanlevering van de administratie zullen wij deze verwerken in ons boekhoudpakket. Vervolgens berekenen wij met behulp van onze software welk bedrag aan omzetbelasting u verschuldigd bent of te vorderen hebt. Van de uitkomst van de berekening ontvangt u van ons een schriftelijke mededeling via e-mail met de vraag of u akkoord bent met deze berekening. Indien u akkoord gaat, dienen wij, langs digitale weg, de aangifte in bij de Belastingdienst. Aan u de taak om, indien van toepassing, tijdig de betaling te verwerken.

Ook ontvangt u van ons na afloop van elke periode een winst- en verliesrekening, een overzicht van de nog te ontvangen bedragen van afnemers en de nog te betalen bedragen aan leveranciers. Met deze overzichten geven we inzicht in de ontwikkelingen binnen uw onderneming, zodat u, waar nodig, gefundeerd besluiten kunt nemen over de toekomst van uw onderneming.

PERSOONLIJKE AANPAK

Wij besteden extra aandacht aan het leren kennen van onze klanten en ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. We verdiepen ons dan ook in alle facetten van de bedrijven. Met deze persoonlijke aanpak kunnen we snel inspelen op nieuwe mogelijkheden voor bedrijven.

Resultaat: een deskundige en kwalitatief hoogstaande aanpak ‘op maat’.

Admini-Desk Administratiekantoor en Belastingadvies is voornamelijk gericht op het midden- en kleinbedrijf, maar verleent ook diensten aan grotere ondernemingen.

AANVULLENDE WERKZAAMHEDEN
    Naast het verwerken van uw administratieve gegevens, kunnen wij u tevens behulpzaam zijn bij andere administratieve taken. Werkzaamheden die wij in dit kader ook verrichten, zijn:

    • het opstellen van verkoopfacturen;
    • het aanmanen van slecht betalende afnemers;
    • het aanleveren van notoire wanbetalers aan incassobureaus;
    • het aanleveren van betaalbestanden voor de bank.

    Mocht u specifieke wensen hebben dan is dit altijd bespreekbaar.


Admini Desk neemt uitgebreid de tijd om al mijn vragen (en dat waren er veel) kosteloos voor mij te beantwoorden.

Dhr. Tempelaar - PHP Resources

Voor vragen of advies kunt u altijd bij ons terecht.

Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.
Bel 036-84 11 376 of 06- 24 37 22 64.